logo

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی است که در فصل سرد زمستان محیط را گرم و در فصل گرم تابستان محیط را خنک می‌کند.
داکت اسپلیت‌ها از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است.
کندانسور شامل چند قطعه پروانه، کمپرسور، دینام، فین و … می‌باشد و هواساز نیز شامل فیلتر، سینی، کویل، دینام، اوپراتور، پروانه و … می‌باشد.

 

داکت اسپلیت چیست و چگونه کار می‌کند؟

هوا ساز داکت اسپلیت به صورت توکار درون سقف وصل می‌شود و سپس با استفاده از کانال کشی هوا را به اتاق‌ها و سایر مکان‌ها انتقال می‌دهد.

 

داکت اسپلیت چیست و چگونه کار می‌کند؟

داکت اسپلیت برای خنک کردن محیط عملکردی شبیه به اسپلیت و کولر گازی دارد ولی برای گرم کردن محیط با گردش آب گرم درون داکت اسپلیت محیط را خنک می‌کند.
تا این جا تا حدودی شما را با داکت اسپلیت آشنا کردیم در صورتی که می‌خواهید به صورت کامل با مزایا و معایب و انواع داکت اسپلیت آشنا شوید با زرین سرویس همراه باشید.

برچسب ها:


کاربر مهمان! جهت درج نظر و استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید و یا عضو شوید.

درباره ما

شرکت داناب تهویه ، فعالیت خود را در سال1380 با هدف نصب و راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع خانگي ، صنعتي و نیمه صنعتي در مشهد ، کالن شهر مذهبي ایران آغاز کرد ، این شرکت از بدو تاسیس با بهره گیری از استانداردها و متدهای جدیدو با پشتوانه تیم فني متشکل از بیش از 110 نفر متخصصین با تجربه و کارشناسان ارشد توانسته است پروژه های موفق متعددی را به پایان رسانده و با اتکا به دانش ، تخصص و تجربه کارشناسان خود توانسته است اجرای بیش از 11100 پروژه با حداقل 30111 نصب موفق ، را بر اساس آخرین دستاوردهای علمي و فني روز در عرصه تاسیسات در کارنامه خود به ثبت رساند. در ادامه به طور اجمالي با زمینه های فعالیت و سوابق شرکت آشنا مي شویم. مشاوره، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و اجرا در زمینه های مختلف تاسیسات اعم از: • مشاوره و پیاده سازی سیستم های گرمایشي و سرمایشي روز دنیا • طراحي پلن های کم مصرف و بهینه در راستای بهبود سیستم های تهویه مطبوع • طراحي ، فروش و پیاده سازی سیستم های صنعتي و نیمه صنعتي برند های مطرح • پیاده سازی سیستم های تهویه مطبوع خانگي و صنعتي مبتني بر مصرف کم و راندمان بالا • کارشناسي پروژه های مختلف صنعتي و خانگي با استفاده از کارشناسان مجرب و تحصیلکرده • اجرای تاسیسات برقي اعم از اجرای عملیات روشنایي ساختمان ، نورپردازی نما ، اعالم حریق ، تلفن ، آنتن مرکزی و... • اجرای تاسیات مکانیکي اعم از سیستم های اطفاء و اعالم حریق